NAVY PUO: Kisah Penangkal Ilmu Teluh

Tuesday, August 11, 2009

Kisah Penangkal Ilmu Teluh


Kali ni aku nak cerita kisah aku ngan Shon masa kat PUO dulu. Ada satu hari tu kami pi tengok cerita Indonesia...."Penangkal Ilmu Teluh". Balik dari tengok wayang tu kami pi lepak tengok orang jual ubat....dia jual ubat kena tikam tak sakit dan berdarah....kami berdua beli la....maklumla nak jadi kebal....macam cerita Pengkal Ilmu Teluh yang kami tengok....

Balik hostel kami pun try la...Aku cuba cucuk jarum kat tangan Syon....Syon pakai tangkal tu la....cucuk jarum masuk senang jer....Syon kata tak sakit....lepas tu dia try kat aku pulak...pun sama...tak sakit....jadi confirm la tangkal tu menjadi.....

Tengah kami dok test....masuk pulak Arwah Hamid Jawa...dia test tak payah pakai tangkal....selamber jer dia cucuk jarum kat lengan dia..... rupanya memang kalau kita cucuk jarum masuk kat lengan kita mana sakit....macam kita kena suntik jarum doktor la....bukan pasal tangkal tu....hehhehee....itu la cerita aku ngan Syon.....

Kepada Syon....selamat kembali dari Nigeria....dengar cerita Mail Kole tengah bagi tuition kat dia cara-cara nak buka komputer.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://www.emailcashpro.com