NAVY PUO: CONFIRM REUNION DI LUMUT

Thursday, November 12, 2009

CONFIRM REUNION DI LUMUT

Akhirnya confirm majlis reunion pertama bekas-bekas anggota NAVY-PUO-NIRIMBA-UK akan diadakan di LUMUT pada 19 DISEMBER 2009. Satu mesyuarat telah diadakan di Sitiawan pada 11.11.2009 yang diberitakan dihadiri oleh Rahman, Ban Deet, Man China, Ayob dan lain-lain lagi yang aku pun tak tau....(pasai akupun dengar cerita dari depa yang pi mesyuarat....)

Apa-apapun aku ucapkan tahniah dan terima kasih banyak-banyak kepada yang hadir. Aku akan bantu apa yang patut dari KL ni.....insya Allah....

Diharap rakan-rakan semua sila beri nama kepada Mael Cole untuk kehadiran......PLEASE......AKU RAYU DENGAN HATI YANG IKHLAS....DARI LUBUK SANUBARI AKU......PAKAT-PAKATLA KITA JOINT GATHERING NI....PLEASE.....MUNGKIN INILA PEUANG TERAKHIR KITA DAPAT BERSUA MUKA....ALMAKLUMLAH....KITA SEMAKIN MENITI USIA SENJA....

Kepada rakan-rakan NAVY yang lain pun boleh joint....dan exPUO yang bukan navy juga dialu-alukan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://www.emailcashpro.com