NAVY PUO: PEMUDA KENA ROGOL

Tuesday, October 19, 2010

PEMUDA KENA ROGOL

Alkisah seorang pemuda baru saja ditinggal gadis pujaannya, ia merancang membunuh diri di satu bangunan terbengkalai setinggi 15 tingkat. Dia sudah bersiap sedia untuk terjun namun beberapa detik sebelum dia melompat, terdengar suara lembut memanggilnya. "Hai anak muda".

Dia membatalkan niatnya… ternyata sapaan itu datangnya dari seorang nenek tua kerepot dan jelek sekali wajahnya.

Nenek: "Kenapa kau ingin melakukan perkara bodoh ini, anak muda?".

Maka berceriteralah si anak muda itu dari A sampai Z akan kisah sedihnya yang ditinggalkan kekasih yang amat dicintainya.

Nenek: Kau masih jauh lebih beruntung dibanding aku anak muda!! Aku ini sebenarnya adalah seorang puteri cantik jelita yang sedang dikutuk seorang nenek sihir. Kutukan keatas diriku baru dapat terlepas kalau ada seorang pemuda yang mahu berhubungan seks denganku selama 10 hari berturut turut.

Maka terjadilah hubungan terlarang diantara pemuda dengan nenek tua itu, tepat pada hari ke 10 si pemuda  itu menagih janji dari nenek tua yang sejak dari hari pertama menampakkan kegembiraan yang teramat sangat diwajahnya.

Pemuda: "Sudah sepuluh hari berlalu mengapa wajah dan tubuh nenek masih tak berubah".

Nenek: "Berapa usiamu anak muda?"

Pemuda: "25 tahun!"

Nenek: "Nak..nak…zaman internet macam ini pun kamu masih percaya pada cerita dongeng yang aku buat…? Terima kasih anak muda… indah sekali hidup aku selama 10 hari ini……

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://www.emailcashpro.com