NAVY PUO: APA KATA MEREKA TENTANG REUNION

Thursday, December 24, 2009

APA KATA MEREKA TENTANG REUNION

Tuan Hj Azman and the geng
 
Thank you and well done
 
rgds
russlan abdullah

wish i was there................
 
Hj Tajul
SO DO I....

DEIZEK  dzain 

Hj Azman,
 
Thank you and congratulations!
 
You guys have done a wonderful job BZ to the organising committee and Ring Leader production (abang Zack).
 
Besides getting together it's also a good opportunity for us to network with each other too.
 
Anyway BZZZZZZZZZZZZ.
 
Merry Christmas to those celebrating and Happy New Year 2010.
 
Anthony Au Chee Hoong (808519)

Syabas azman, zaini dan yang lain bertungkus lumus kerana telah menjayakan malam yang penuh bermakna. sayang DZain dan Zain rabun tak dpat hadir pada malam tu. saya memohon maaf kerana tak masuk blog Pou dan tak mengetahui yang saya kena bawa guitar dan buat persembahan. insyaallah kalau umur panjang kita adakan lagi perjumpaan, akan ku bawa guitar dan buat persembahan. anyway thanks and may we meet again soon.
sekaran, itu lagu india nanti saya kasi nyanyilah

Halim Murugan

OK janji itu janji. Perlu tunai. Again I wish to say, thanks a lot for such a good reunion. I was really carried away.
The organziers done a great job. Especially Haji Man,Spy Ismail,Bundet and others.
Merry Christmas and happy new year. Thanks.


SEKARAN CHETTY

salam semua, setinggi tinggi penghargaaan kpd pihak pengurusan yg di ketuai Zaini & hj Azman . Taniah utk semua yg menjaya kan dan sudi hadirkan diri. Terlalu banyak kenangan manis yg dapat di rakamkan dan tak dapat dilupakan. insyaalah panjang umor kita bertemu lagi.

Salam 
Rahman Yusoff 
0192110900.


Salam semua,

Aku nak ucapkan setinggi tinggi terima kasih pada hj Azman, Razak, Mael, Bandet , Zaini yg telah berjaya membuatkan majlis bagitu meriah. TP bila aku check bil yg HJ Azman buat tu, terlebih budget dah makan modal sendiri, Dah la letih , penat terpaksa keluarkan duit poket lagi. Aku cadangkan sesiapa yg rasa nak tolong  meringankan beban HJ Azman tu mari kita sama2 buat collection ganti balik. kalau setuju hello jer..

salam 

Rahman 
0192110900


Saya agreed. Please indicate how much each got to contribute?

Well again best job done by Hj.Azman, Bundet, Zaini, Mail and other.

Thank you.

sekaran chetty

Asallammualaikum and salam sejahtera buat semua 

1. Sorry pada malam tu aku terpaksa pulang awal kerana dirumah aku ada tetamu dan tidak dapat pekena tea di Lumut 

2.  Untuk bayaran tu aku rasa nanti aku akan bincang dengan Azman dan kami donet dersama 

3.  Untuk pengambilan ke 3 PUO saya harap dapat kalian join bersama kiranya ada dikesempatan yang lain dan untuk abang and our intake please contact as maximum for next reunion 

4.  TQ salam sejahtera dan kalau ada kesempatan yang lain dimajlis kenduri kahwin ANAK jangan lupa kawan kawan disini 


wasallam   
ABD RAZAK SAID

Bros,
 
The difference is approx RM 318 let us know the damage we can chip in ok. Good job
ANTHONY AU

ASSALAMUALAIKOM 

Buat semua kekawang, 

Seperti yang saya nyatakan dalam email saya bahawa semua apa perbelanjaan yang terlebih dan terkurang telah saya halalkan dan proses kutipan telah pun ditutup. 

Dengan itu, segala apa yang telah dibelanjakan adalah bererti sumbangan saya kepada majlis tersebut samada tenaga atau pun material.  Diharap semua kekawang tak perlu risau akan perkara tersebut yang merupakan perbelanjaan pembelian hamper adalah kemahuan saya dan sumbangan ikhlas saya kepada majlis tersebut. 

Ada kekawang mengeluarkan kos menghadiri majlis tersebut lebih daripada apa yang saya sumbangkan.  Sewa hotel, kos pengangkutan, kos makanan harian dan keletihan pemanduan dan lain-lain.  Jadi semuanya dibuat dengan 1 tujuan iaitu demi nilai sebuah persahabatan atau ikatan silaratulrahim antara insan tanpa mengira bangsa, agama dan budaya. 

Sekian, terima kasih. 

Regards, 
Hj Azman 

Kalaulah ini nilainya sebuah sebuah persahabatan yang sejati insyaallah tahun depan
tetap aku akan datang walau pun terpaksa berkerusi roda..
 
cheers..
SAHAK MIKE

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://www.emailcashpro.com