NAVY PUO: Coretan Fuad Padang Rengas

Friday, July 10, 2009

Coretan Fuad Padang Rengas


Hai geng....sorry aku belom join u all dlm dunia email lagi....ni baru nak mula...terlalu sibuk dgn aktiviti harian dan urusan majlis kenduri kahwen sepupu dan menjejak kasih sedara2 di Thailand yg sebelom in belom pernah bersua muka......
Bila ade org sebut pasal scrambler aku...aku pun terkedu la..rupa2 nye masih ade org igt kan moto buruk aku tu...bukan satu poli begegar..satu kampung maki aku bila aku balik kampung...entah macam mana bila je moto aku lalu kat depan rumah dia org...tv dia org akan terjejas..atau distorted dia punye siaran.
sekarang aku masih pakai moto jugak...yamaha juga..tp da upgrade sikit ke Virago...
kepada geng yg nak buat gathering tu..aku nak suggest buat je kat umh aku....kita ting tong buat collection...ajak org rumah masing2 dtg awal kerumah aku..dan sedia kan masakan...bini aku kalu buat steamboat n bbq memang dia suka....rumah aku coner lot so ade ruang untuk kita lepak2....lagi pun area rumah aku dekat dengan tempat berkelah...so boleh la bawa keluarga mandi2 di sungai...
dan kepada yg dtg dari jauh xpayah sewa hotel...boleh bermalam di rumah aku...insyaAllah boleh muat untuk 5 kluarga.rumah aku ade 5 bilik.jd aku squeeze kan ank2 n bini aku dlm satu bilik so ade 4 bilik kosong untuk anda semua...so 1 kluarga kene tdo kat ruang tamu...atas sofa..no pblm janji kita dpt berkumpul semua...
alamat rumah aku:

no1 jln langat ceria 1
tmn langat ceria
batu 10
43100 hulu langat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://www.emailcashpro.com