NAVY PUO: Tahniah terima menantu

Friday, July 10, 2009

Tahniah terima menantu




Tahniah kepada dua orang rakan, Ishak Zainal dan Wan Sallehudin kerana telah selamat menerima menantu. Wan menerima menantu beberapa minggu yang lalu, sementara Sahak menerima menantu beberapa bulan yang lepas.

Masa kenduri Sahak di dewan RISDA KL aku berkesempatan bertemu ramai rakan2 secara beramai-ramai setelah tidak bertemu hampir 30 tahun kot... yang datang hari tu antaranya Danial, DZ, Ban Deet, Fauzi, Ishak Mike, Bob dan beberapa orang lagi...ada yang dah hampir botak...ada yang dah beruban..tapi DZ menten rambut panjang...

Kenduri Wan Rabun aku tak sempat pergi.....sorrylah Wan..kat sini tentu lagi meriah kerana aku dapat tahu ramai geng kita yang hadir...frust aku tak dapat jumpa.

Bandeet....hari tu hang ada ambik gambag kita masa kenduri Sahak...hang hantag la kat aku. boleh masuk kat blog ni. Sapa ada ambik gambar masa kenduri rumah Wan pun hantarla kat aku boleh kita kongsi tengok kat sini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://www.emailcashpro.com