NAVY PUO: Jumpa Rahman dan Jem kat KL

Wednesday, July 15, 2009

Jumpa Rahman dan Jem kat KL


Baru sekejab tadi (15.7.2009) jumpa ngan Rahman dan Jem. Dia orang datang KL dan singgah kat pejabat aku di Jalan Tun Razak. Walaupun jumpa sekejab saja, seronok dapat berborak panjang sambil minum teh dan kueh pau kat kantin.

Banyak juga cerita yang dapat dikutip dari Rahman...aku ingatkan dia lama dalam navy....rupa-rupa awal aku sikit je "disarakan" dari navy....sambil bersembang sempat juga call rakan-rakan seperti Rahmat Daud, Sahak Mike, Mael Cole....Mael call Jem tanya rambut aku hitam pakai dye ke...oii Mael rambut aku hitam asli la....jangan jealoussss...he he he...

Kami juga cakap-cakap soal nak buat reunion gathering bulan Disember nanti....Rahman cadangkan kat Bukit Merah...tapi apapun kita tunggu feeback dari rakan-rakan yang lain. Reunion tak rasmi hujung bulan ni jadikkkkk....Sahak Mike cadang buat kat Restoran Nelayan Titiwangsa....lom kompom lagi...tunggu maklumat selanjutnya. Kepada rakan-rakan yang nak joint boleh call Rahman atau tinggal message kat blog ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://www.emailcashpro.com