NAVY PUO: Di manakah agaknya mereka kini?

Friday, July 10, 2009

Di manakah agaknya mereka kini?




Aku paparkan dua keping gambar kenangan rakan-rakan sekelas di PUO (kalau tak silap aku kelas EC 1 rasanya...entahla dah lupa). Baru tadi aku mendapat balasan emel dari seorang rakan sekelas, Zamrudah yang kini bertugas di TM.

Sejak meninggalkan PUO pada tahun 1980, aku pernah bertemu beberapa rakan di hujung tahun 80an seperti Amin, Zaleha Ali (Ley), Zamrudah...itu jer seingat aku. Yang lain-lain entah di mana agaknya mereka berada....entah macam mana rupa dan berapa orang anak agaknya....

Kalau rakan sekelas dari geng navy....Mat Nor aku baru jumpa pada tahun lepas kebetulan dia singgah di Tabung Haji dan jumpa aku di pejabat...selang tak berapa lama terserempak pulak dia kat LRT Ampang Park. Mat Nor memang tak berubah rupa dia....macam dulu la juga. Rakan-rakan yang lain seperti Rosmah, Dilah, Wan Nauyah apa kabar agaknya....(heh heh semua nama pompuan jer....yg lelaki aku tak berapa ingat nama...he he)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://www.emailcashpro.com